Δεν υπάρχουν αναρτήσεις με ετικέτα 2+. Προβολή όλων των αναρτήσεων
Δεν υπάρχουν αναρτήσεις με ετικέτα 2+. Προβολή όλων των αναρτήσεων
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Το ιστολόγιο αυτό στοχεύει στη δημιουργία πλατφόρμας συζήτησης για βελτίωση της ποιότητας ζωής, μέσω της αναβάθμισης του συστήματος μεταφορών στο χώρο που διακινούμαστε, καθώς και κριτικής αντιμετώπισης της υφιστάμενης κατάστασης και των αποφάσεων που λαμβάνονται ή δεν λαμβάνονται για τον τομέα αυτό.